Etusivu » Verkkokauppa

Verkkokauppa

TERVETULOA OULUNSEUDUN FYSIOTERAPIAN VERKKOKAUPPAAN!

Tarjoamme laadukkaita ja kokonaisvaltaisia hoitopalveluita viidessä toimipisteessä Oulussa ja lähialueilla.

Verkkokaupastamme voit ostaa palveluitamme itsellesi tai lahjaksi. Saat sähköisen lahjakortin pdf-tiedostona sähköpostiisi tai voit lähettää sen vastaanottajan sähköpostiin. Jos lahjansaajalla ei ole sähköpostia, tilaa lahjakortti omaan osoitteeseen, jolloin voit tulostaa sen. Mikäli sinulla ei ole tulostus mahdollisuutta, mainitse se lisätietokentässä niin toimitamme paperisen lahjakortin postitse, muista laittaa lisätietoihin myös osoite.

Ammattitaitoinen henkilökuntamme on erikoistunut fysioterapian eri osa-alueisiin, joten heidän työkalupakistaan löytyy apu moneen vaivaan. Kaikki hoitokeinomme perustuvat tieteeseen. Hoidamme aina oireen syyn, emme pelkkää oiretta.

Fysioterapeutit vastaavat myös hierontapalveluistamme. Heidän kädentaitonsa takaavat sinulle rentouttavan ja hoitavan hierontakokemuksen. Turvotuksen hoitoon käytämme lymfaterapiaa ja painonpudotukseen avun löydät ravintovalmennuksestamme.

Pitkän kokemuksemme, hyvän työilmapiirin, jatkuvan kouluttautumisemme ja tiedon sisäisen jakamisen ansiosta voimme taata sinulle palveluidemme laadun ja hyvän hoitotuloksen.

Rekisteriseloste | Toimitusehdot